Tu sa dokładniejsze zdjęcia...
Co w AHF z 2000 logować ?
Zwiń
X
-
Co w AHF z 2000 logować ?
Witam,
Chciałem z kolegą zrobić logi jego skodzinki.
Posiada O1 z 2000r z silnikiem AHF.
Czy logować te same kanały co dla ASZ z 2004?
Pozdrawiam
AndrzejSprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
---
A to moja skodzinka:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014
-
-
przemik, dzięki.
Tylko jest jeden problem. Nie wiem gdzie kliknąć w VCDS 11.11.3 aby zrobić logi basic settings ops:
Czy mogę prosić o ścieżkę dostępu do odpowiedniego okienka ?
Co po kolei klikać?Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
---
A to moja skodzinka:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014
Komentarz
-
-
mam polski VCDS.
Jak wejdę do "silnik" to są tam guziki "bloki pomiarowe", "pomiary rozszerzone", "pojedynczy pomiar".
Przy logowaniu wchodziłem zdaje się w bloki pomiarowe i wtedy wyskakuje okienko podobne do tego na załączonym obrazku, ale tego lewego dolnego nie przypominam sobie. Chyba że jakoś dziwnie opisany jest.
Poza tym robiłem logowanie jednej grupy, 2 pozostałe były puste.
Może po prostu ściągnę vag-com'a? Tylko czy kabelek z adaco będzie działał
Załączyłem widok z VCDS-a teraz wiem dlaczego miałem problem z guzikiem basic settingsSprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
---
A to moja skodzinka:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014
Komentarz
-
-
Przeciez masz nastawy po lewej na dole. To to ssamo co basic settings. Tylko, ze to dziala jak pozostale dwie grupy masz wylaczone, czyli tylko jadna grupe mzoesz miec aktywna. Polski vcds czy polski vag?VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
bradley, Mam polski vcds 11.11.3
"Przełącz na nastawy (04)" nijak mi się nie kojarzyło z Basic SettingsSprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
---
A to moja skodzinka:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014
Komentarz
-
-
Wczoraj zrobiliśmy z kolegą logi. Oto one. Dodam tylko, że zmienna geometria jest zablokowana gdyż turbina przeładowywała i odcinało. Mechanik nie potrafił ustawić turbiny tak aby było dobrze. Teraz nie odcina. Tyle z rozmów z kumplem. Jak się zarejestruje/zaloguje to pewnie coś doda od siebie.
O1 z 2000 roku, kombi z silnikiem AHF:
Dynamiczne:
Log (0 - 000)
Log (1 - 001)
Log (2 - 003)
Log (3 - 004)
Log (4 - 008)
Log (5 - 010)
Log (6 - 011)
Statyczne:
Log (0 - 000)
Log (1 - 001)
Log (2 - 003)
Log (3 - 004)
Log (4 - 007)
Log (5 - 013)
Basic Settings:
Log (0 - 000)
Log (1 - 004)
Log (2 - 003)
Log (3 - 011)Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
---
A to moja skodzinka:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014
Komentarz
-
-
Troszke pijezdziliscie. turbo wstaje jak slimak i geometria nie dziala. reszta jak z ksiazki.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Właściciel nie zna się na mechanice. Przekazał mi takie info:
Sprężarka była „skręcana” przed odłączeniem zmiennej geometrii – pewnie z 10x wyjmowana była taka śruba z nakrętką która była skręcana do 2,5cm. Nie wiem jak po odłączeniu zmiennej geometrii, czy przywrócony został stan fabryczny ustawienia…
Odłączenie zmiennej geometrii nastąpiło przez odcięcie dopływu jednego z dwóch przewodów – wydaje mi się że tego drugiego od podszybia [wstawiona została jakby podkładka].
Turbinę odcinało około 3-tys na 4-tym biegu.
Powiedział mi tego gość, że ten rodzaj podłączenia nie powinien w ogóle działać, a działa – i dla niego jest to zaprzeczenie zasad działania turbin…
„Działa” w sensie że turbo działa i się nie wyłącza.
Tylko tyle mogę dodać, więcej szczegółów nie znam.
Sądzę z wczorajszych rozmów, że mechanik nie potrafił ustawić regulacji to ją wyłączył. W sensie regulację geometrii turbiny ustawiając na sztywno tak aby nie odcinało turbo z powodu przeładowania. Bez tego dość często występowało odcięcie. Po zgaszeniu silnika i odpaleniu wracał stan powiedzmy normalnej pracy. Turbinę mechanik czyścił. Na ile skutecznie? Trudno powiedzieć.
[ Dodano: Pon 01 Paź, 12 10:49 ]
rOBERTO795, oj tam, oj tam. jeździ się tylko na dynamicznych :szeroki_usmiech
reszta na poboczuSprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
---
A to moja skodzinka:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez guzolotWłaściciel nie zna się na mechanice. Przekazał mi takie info:
Sprężarka była „skręcana” przed odłączeniem zmiennej geometrii – pewnie z 10x wyjmowana była taka śruba z nakrętką która była skręcana do 2,5cm. Nie wiem jak po odłączeniu zmiennej geometrii, czy przywrócony został stan fabryczny ustawienia…
Odłączenie zmiennej geometrii nastąpiło przez odcięcie dopływu jednego z dwóch przewodów – wydaje mi się że tego drugiego od podszybia [wstawiona została jakby podkładka].
Turbinę odcinało około 3-tys na 4-tym biegu.
Powiedział mi tego gość, że ten rodzaj podłączenia nie powinien w ogóle działać, a działa – i dla niego jest to zaprzeczenie zasad działania turbin…
„Działa” w sensie że turbo działa i się nie wyłącza.
Tylko tyle mogę dodać, więcej szczegółów nie znam.
Sądzę z wczorajszych rozmów, że mechanik nie potrafił ustawić regulacji to ją wyłączył. W sensie regulację geometrii turbiny ustawiając na sztywno tak aby nie odcinało turbo z powodu przeładowania. Bez tego dość często występowało odcięcie. Po zgaszeniu silnika i odpaleniu wracał stan powiedzmy normalnej pracy. Turbinę mechanik czyścił. Na ile skutecznie? Trudno powiedzieć.
[ Dodano: Pon 01 Paź, 12 10:49 ]
rOBERTO795, oj tam, oj tam. jeździ się tylko na dynamicznych :szeroki_usmiech
reszta na poboczuOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
No ale jak było podłączone to odcinało turbinę.
Co do mechanika, to oczywiście. Kumpel już mnie zapytał czy znam jakiegoś w Wa-wie lub w pobliżu.
No oczywiście aby ceną nie zabił a zrobił to co trzeba. :lol:Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
---
A to moja skodzinka:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014
Komentarz
-
-
wpadal w tryb awaryjny bo turbo przeladowywalo.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
rOBERTO795, no właśnie o to chodzi, że mechanik nie potrafił ustawić regulacji doładowania więc je "wyłączył". No i jakoś to teraz działa jednocześnie nie odcinając.
Reasumując - trzeba pojechać do kogoś kto będzie wiedział co zrobić by regulacja działała jak trzeba i tyle?Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
---
A to moja skodzinka:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014
Komentarz
-
-
Mechanik... srechanik.... zamiast usunac przyczyne usunął skutek... odłączył podcisnienia i gra gitara.
Reszte napisał Robert.
Podłączcie podcisnienia i powtorzcie logi... 011 i 010 dynamiczną oraz 011 Basic Settings - statyczną.Przemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
Witam.
to ja jestem właścicielem tego "zmanipulowanego" pojazdu. Chciałem podłączyć podciśnienie, ale zauważyłem tam biało-czarny jednokierunkowy zaworek [w załączniku].
nie wiem czy on tam był fabrycznie zamontowany, czy może ktoś coś zmieniał [jestem właścicielem tego 12latka od 4 lat], czy powinien być w tym przewodzie swobodny i dwukierunkowy przepływ, by włączyć podciśnienie?Załączone pliki
Komentarz
-
Komentarz